Dags för flytt…

140711_6327

Det är dags att flytta här ifrån nu… Senaste tiden har jag snickrat lite på en ny blogg som ligger i en underdomän till min hemsida. Tanken är att samla ihop mina bildgallerier och min blogg på ett och samma ställe. Jag har påbörjat arbetet med att överflytta alla inlägg härifrån till min nya blogg, men än har jag några år av inlägg kvar innan den nya bloggen är helt komplett. Kom gärna med feedback på saker som inte funkar om ni råkar se något… all feedback är för övrigt väldigt välkommet! 🙂

Direktlänken dit är naturfotograf.vading.com  men det går också bra att gå via www.vading.com

~ av ÅsaV på 25 oktober 2014.

2 svar to “Dags för flytt…”

  1. Ser mycket bra ut! Inget att anmärka på vad jag kan se. Du har öga för färg och form så det borde bli ett kanonbra resultat. 🙂

    • Tack snälla… själv letar jag misstag för fulla muggar. Hoppas att jag hittar dem innan någon annan gör det1 🙂

Lämna en kommentar