Du är så söt när man ser spetsen på din tunga…

140421_1985

140602_4041

Jag har visat fötter, händer och skelett här den sista tiden. Varför inte tungor också? En av dem ser väldigt grön ut på min skärm. Måste nog kalibrera den… 🙂

~ av ÅsaV på 28 september 2014.

4 svar to “Du är så söt när man ser spetsen på din tunga…”

  1. Ja, grön och väldigt stor… :o)

    Hoppas du snart är uppe på benen igen så du kan få komma ut och njuta i naturen.

    Ha en bra helg,
    Erik

  2. Tack för det, Erik! Men det är nog rätt långt kvar tills dess, är jag rädd… Det blir nog först till våren som jag kan komma ut i naturen igen.

  3. Härliga bilder och jag faller också för hans söta tunga 🙂

    Hoppas så att det går framåt med din fot och att den läcker i rekordfart!!

    varma hälsn.

    Tammy

    • Tack snälla… 🙂
      Visst ”går” det framåt., men inte i rekordfart direkt… Det är ett slit nu att lära sig gå normalt och inga skor passar på foten. Just nu går jag i sandaler både inne och utomhus! Jag hoppas på en väldigt lång och varm höst, annars blir det nog kallt om fossingarna!

Lämna en kommentar