Vad händer och fötter här då…

140608_4488

I går var jag för första gången på mycket länge på en liten utflykt. Färden gick mot Östhammar. I SKB:s lokaler har Östhammars Fotoklubb just nu en utställning som jag ville besöka. Egentligen var det faktiskt undertecknad som skulle ha haft en separatutställning där just nu… men min brutna fot har ju satt en del käppar i hjulet för mig på sista tiden. Nu trotsade jag foten och luftade mig lite. Kul!

Jag fastnade främst för de många och fina fågelbilderna som visades där. Det blev också några intressanta samtal med flera av de utställande fotograferna. Nu har både jag och Göran fått massor av inspiration och tips på vad vi kan göra på vår kommande sommarsemester – fågelskådning på Skottland! Vi har redan börjat att planera!

Eftersom jag tjatat så mycket om min fot ett tag så lägger jag in en bild på en hand, bara för omväxlings skull!😉

~ av ÅsaV på 14 september 2014.

4 svar to “Vad händer och fötter här då…”

  1. Skottland… beroende på när ni åker kan jag varmt rekommendera att åka till Bass Rock utan för Dunbar. Massor av vackra havssulor på samma plats.

    Bilden är läcker men nästan lite ”läskig” …

    /Erik

    • Åh, tack för tipset! Vi har precis börjat att sondera terrängen där, så alla tips mottages förstås tacksamt …

      Ja, lite skräckfilmsvibbar får man kanske av handen

  2. Oj, kom av någon anledning att tänka på filmen Phsycho när jag såg bilden😉

    Skottland låter inte alls fel. Undrar om dom är självständiga då. Ska bli spännande att höra vad skottarna väljer imorgon. Oavsett så lär landskapet vara lika vackert före som efter valet.

    • Hehe… Jag ska hälsa Göran vad du anser om hans hand!😉

      Ja, det ska bli spännande att höra utgången i morgon. Men som du sa, landskapet och fåglarna är nog desamma oavsett hur det går.

Kommentera

 
