Dagen till ära…

120611_9728

Åsa Vading/N…för allra första gången skriver jag  detta…

Vilken ära att bli invald till Naturfotograferna/N! Rätt märkligt att jag blev det egentligen… Jag har hållit mig rätt så osynlig några år i fotosammanhang. Gissa om jag blev smickrad och glad när plötsligt från ingenstans Erik Malm i invalsgruppen för Naturfotograferna kontaktade mig och uppmanade och peppade mig att söka! Det var bara några få dagar kvar av ansökningstiden och det blev bokstavligt talat en kamp mot klockan för att få in min ansökan i tid.

Dagen till ära får det bli en rådjursbild som pryder min blogg. Lite luggsliten i pälsen, men grönskan i bilden är härlig tycker jag.

 

~ av ÅsaV på 05 april 2014.

14 svar to “Dagen till ära…”

  1. Stort grattis Åsa! Du vet ju vad jag sa …🙂

    • Tusen tack Mats!
      Hehe… ja, jag visset inte riktigt vad jag skulle svara på det då… Men jag undrade i mitt stilla sinne om du visste om att jag redan sökt?🙂

      • :))) Helt ärligt – det visste jag inte !!! Även om jag känner Erik. Jag hade inte ens nämnt det till honom eller någon annan – att jag tyckte att du platsade. Vilken lycka för föreningen att få med en tjej med din begåvning.

    • Åhhh… det var ju extra roligt att höra! Gulligt sagt av dig!🙂

  2. Åsa! Ett jättestort Grattis! Och jag måste säga att jag är inte ett dugg överraskad att du blev invald. Dina naturbilder är fantastiska.

    • Tusen tack Anita, vad snällt sagt! Jag tycker att det är en ära att få tillhöra den föreningen. Och ett stort ansvar också, förstås…

  3. Stort grattis Åsa! Den äran har du väl förtjänat, tycker jag. Dina bilder är klart enastående. Lycka till!
    Margi

  4. Jag tycker du tillhört de allra bästa under lång tid. Har ju följt din blogg ett tag. Grattis!

  5. Stort GRATTIS! Vad roligt! Ja, dina naturbilder är fantastiska så det är inte det minsta märkligt!🙂
    Underbar bild på det lilla rådjuret!

    • Tack snälla Anneli, ja det känns fantastiskt roligt faktiskt. Men nu man får man väl lite prestationsångest också på köpet!🙂

  6. Nämen, har du gått och blivit en sån ”N”🙂 grattis och håller med om det som någon skrev, det är då inte det minsta märkligt, dina bilder är och har alltid varit lite extra…typelityp/Mona

  7. Hallå Mona! Vad kul att du tittade in och tack för dina gulliga ord! Men än får jag visst inte skriva ”N” efter namnet, har jag fått reda på. Jag har inte fått någon inbetalning till medlemskapet än, så jag med andra ord inte medlem – bara invald… hur nu det går ihop!🙂

Kommentera

 
