Dovhjorten

090207_4567

Den här bilden på Dovhjorten blev jag extra glad över att ha räddat från min kraschade dator från 2009… Den fotades under en dimmig tur på väg hem från Bälinge Mosse. Där fanns det inga djur att se vid just det tillfället, men på vägen hem passerade vi hjorthägnet vid Agersta. Där visade denna ståtliga dovhjort upp sig.

~ av ÅsaV på 22 februari 2014.

2 svar to “Dovhjorten”

  1. Oj, verkligen ståtlig med sina fantastiska horn. Tänk så bra att du lyckades rädda din kraschade disk.

  2. Ja, visst är han tjusig! Alla bilder från min Madeira-resa fanns också på den disken, så nog var den värd att rädda! Nu ska jag ta tag i min andra stationära dator och försöka få tyst på vibrationsoljuden i den…

Kommentera

 
