Gott Nytt 2014!

2014-01-01_9527

Äntligen är 2014 här! Nu går vi mot ljusare tider igen och det känns verkligen i hela kroppen. December har varit snärjig, minst sagt. Men nu är det äntligen över och det är dags att sikta framåt igen. Jag ser fram emot att få njuta lite mer av dagen, istället för att bara kämpa med plikter hela tiden. Inte en geocache har jag tagit på en hel månad… knappt något fotande har det heller blivit.

Idag fick jag en trevlig överraskning när jag skulle gå ut till soprummet med en av flyttkartongerna jag just tömt. Precis när jag vikt i hop den fick jag syn på någon som satt där i kartongen och sov… en nyckelpiga!!! Det kan nog bara vara den nyckelpigan som jag fotade och visade upp i ett tidigare inlägg här i bloggen. Den råkade jag ju plocka in med några snittblommor från rabatten och väcka från sin vintervila. Efter fotostunden försvann den spårlöst. Men nu är den alltså återfunnen igen. Den följde med oss i flytten!🙂

 

~ av ÅsaV på 01 januari 2014.

3 svar to “Gott Nytt 2014!”

  1. sicket kärt återseende!🙂

  2. Underbar bild Åsa!

    Önskar dig ett underbart 2014!

  3. Nytt år är här med besked, hoppas vi får ett bra sådant!
    God fortsättning till dig! -Fin raketbild du bjuder på!
    Morgan

Kommentera

 
