En midsommarhälsning…

130618_100_5982

…till dig! Hoppas att midsommaren blir härlig!🙂

~ av ÅsaV på 21 juni 2013.

12 svar to “En midsommarhälsning…”

  1. En försenad midsommarhälsning i retur🙂 Vilken underbar drömsk midsommarbild. Som hämtad ur en midsommarnattsdröm. Här har midsommarblomstren nästan blommat över men en och annan kan man fortfarande se.

    Hoppas du får en fortsatt fin söndag och en bra kommande vecka. Semester snart kanske?

  2. Flott midtsommer stemning🙂

  3. En skön bild !

  4. Härlig midsommar bild! Gillar hur blomman är inlindad i den skira grönskan. Mycket snyggt!

    /Erik

    • Ja, det var verkligen ett virrvarr av blad där jag fotade… tack för din kommentar!🙂

  5. Åh så vackert! Underbar bild, jag tycker jättemycket om bilder som denna.
    Det blir så stämningsfullt.

    • Hej Ulla… förlååååt mig… jag var säker på att jag svarat på din kommentar! Jag blev förmodligen avbruten av något innan jag skrivit klart, och sen trodde jag att jag hade svarat!
      Tusen tack för dina gulliga ord!🙂

  6. Vilken bild!! En oerhört vacker bild med så mycket känsla i att jag stornjuter!

    Åsa, en försenad midsommarhälsning ….

    Tack för att du delar med dig av det fina du möter på din väg!

    • Hej Tammy! Tack för din härliga kommentar! Hoppas att du har en skön och solig semester nu!

Kommentera

 
