Minnesspår

130518_100_4375

Jag hittade ett tecken på någons närvaro häromdagen. I vår Löjtnantshjärta satt den där och vinkade försiktigt i den lätta vinden. Ett litet spår efter en besökare som varit på hemlig visit…

~ av ÅsaV på 07 juni 2013.

4 svar to “Minnesspår”

  1. Man kan undra vad historien bakom fjäderns närvaro i löjtnantshjärtat är. Hur som helst så blev den ju anledning till en mycket vacker bild.

    Apropå löjtnantshjärta så börjar mitt vita att blomma nu. Det står lite skuggigare än det rosa, dessutom blommar det längre. Det är en härlig tid nu och det verkar bli en skön dag idag också. Hoppas du har klämdag och kan njuta riktigt mycket av sommaren.

    Tack också för kommentarerna hos mig. Jag njuter verkligen av att ha slutat jobba. Men jag vaknar lika tidigt på morgnarna🙂

    Ha nu en riktigt fin helg!
    Kram Anita

    • Åh, en vit Löjtnantshjärta skulle jag också vilja ha… men det börjar tyvärr att bli väldigt fullt på våra ynka 25 kvadratmeters trädgårdsplätt nu…:)

  2. Ja, man kan ju fundera på historien bakom det lämnade spåret🙂
    Kanske en fight emellan fåglarna. Man ser ju ofta fjädrar i naturen och ibland kan man se att det gått hett till.
    Vacker bild med ett skönt försommarljus.

    • Jag gillar både fåglar och fjädrar – båda lika fotogenica!🙂
      Vi har förresten ett fågelbo precis utanför dörren till uteplatsen. Vi hör när ungarna matas… ska bli spännande när de börjat att bli flygfärdiga!🙂

Kommentera

 
