Ibland ser man inte skogen för alla träd.

1201103_100_1638

Här är några av alla träd som fastnat på mitt minneskort när man kameran var ny och dubbelexponeringsfuntionen testades för fullt. Alla bilder är fotade i november 2012. Nu när jag suttit här och kikat på mina gamla bilder, så  inser jag att jag bara lägger upp max en promille av alla bilder jag gjort i ordning för att publiceras på bloggen…  Fota är så himla kul, men tiden räcker inte till att blogga och ännu mindre till att besöka alla underbara fotobloggar som jag vet finns där ute. Kan man få beställa  några fler timmar på dygnet, tack!

1201115_100_1797

1201115_100_1790

~ av ÅsaV på 14 mars 2013.

Ett svar to “Ibland ser man inte skogen för alla träd.”

  1. Likte særleg dei to første, velkomponerte, harmoniske og vakre! Fint lys, og ein spesiell stemning i bildene.

Kommentera

 
