Stamtavla

Tänk att en gammal trädstam också kan ha sin charm i en naturfotografs ögon…

~ av ÅsaV på 02 oktober 2012.

7 svar to “Stamtavla”

  1. Helt klart en tavla som kan berätta mycket bara
    man tar sig tid att tänka. -Gillas!
    Morgan

  2. Bara att njuta! En bild att betrakta och försjunka i. Härligt mönster och suggestivt ljusspel.

  3. En förtjusande stamtavla, den vackraste stamtavla jag hitills sett faktiskt🙂 Och den här säger nog mer än de jag läst…

  4. En fyndig titel på ditt blogginlägg🙂 Jag håller helt med, det är en mycket vacker tavla. Jag älskar träd och ser ofta motiv i barken. Fantastiskt med alla skiftningar och färger i din vackra stamtavla.

  5. For en fargekompinasjon! Sammen med linjer, former og figurer utgjør det et svært fascinerende og godt bilde. Men det første som treffer meg er fargespekteret og dets nydelige toner og kontraster. Herlig!

  6. Så vackert! God jul!!!

  7. Tusen tack för era kommentarer och julhälsningen! Uppskattas mycket av mig!🙂

Kommentera

 
