Det mystiska landet

Jag har varit på en ny fotoutflykt i det magiska landet av färg & form. Denna gång hittade jag något jag aldrig sett förut… kanske en växt eller ett djur av något slag? Det formligen sprakar av färger på detta ställe… och allt ser så mystiskt och annorlunda ut. Jag kan knappt vänta på att jag får göra ett besök där igen!

~ av ÅsaV på 08 september 2012.

7 svar to “Det mystiska landet”

  1. Åh vilket fantastiskt magiskt land du hittat! En färgsprakande växt av något slag är det säkert, eller kanske en fantasifågel…. eller kanske…….:) Det ser ut som du funnit ett riktigt sagoland med härliga färger och former och där fantasin kan flöda fritt när man betraktar bilden. Härligt.

  2. Snyggt! Man blir lockad till ditt sagoland:) Har en känsla att det ändå ligger inte så långt bort från naturen:). Kul att du delar med dig en liten bit här!
    Margi

  3. En bild som gillas av mig! -Helt klart!
    Morgan

  4. Oj vad läckert, vilka färger!

    /Henrik

  5. :o)) man kan bara bli glad när man ser så här läckra magiska saker du fångat, färglatt, men ändå så spännande och mystiskt, gillar det massor!!

  6. Förstår att du längtar tillbaka till det magiska landet. Vilken fantastisk skapelse du hittat. Längtar efter att få se vad du hittar vid ditt nästa besök.

  7. Tack snälla ni för era goa kommentarer! Ibland är det himla kul att bara leka med kameran!

Kommentera

 
