Drömgestalter

Jag har hittat en annan värld, långt bortom naturen. En magisk värld med färg och form. Mitt nya höst- och vinterprojekt. Helt omanipulerat är förutsättningarna för projektet. I övrigt är det bara fantasin som sätter gränser.

~ av ÅsaV på 01 september 2012.

15 svar to “Drömgestalter”

  1. Ser verkligen ut som ett spännande projekt, ska bli spännande att följa dig i detta. Onekligen en bild som har något nyskapande och fantasieggande över sig – lycka till!!
    Mvh, Jörgen

  2. Jag kommer givetvis att följa ditt spännande projekt! Suggestiv bild med sköna färger!

  3. En stark och suggestiv början som jag tycker riktigt mycet om. Snyggt!!!

  4. Ser framemot Vadings magiska värld!🙂 Riktigt fascinerande debut den här! Kan det vara så långt bort från naturen? :)))
    Lycka till!
    Margi

  5. Jag älskar folk som har nytänk och kan sätta sina egna avtryck, det gör du här!! Jag ska med glädje följa dig, älskar sånt här!!

    Kör så det rycker, Åsa!!!

  6. Magiskt! Riktigt läckert. Får en känsla av utomjordingar och portaler. Riktigt spännande, vad ska projektet mynna ut i? Sök upp en artist som heter eivor – undo your mind. SKulle passa denna bild perfekt!🙂

    /Niklas

    • Tack för musiktipset! Den passade ju riktigt bra till bilden!🙂
      Projektet är mitt eget fanatasy-projekt, där jag bara ska släppa loss och leka med färger, former och gestalter. Bara för mitt eget höga nöjes skull!

  7. Tusen tack till er allesammans för peppande ord! Jag vet inte själv vart detta prokjekt ska bli i slutänden… Tanken är att ge fantasin fria tyglar.

  8. Spennende!! -Både prosjekt og bilde. Ser fram til fortsettelsen da dette bildet låver veldig godt🙂 Effekten av å bli sugd inn i bildet synes jeg godt om.

  9. Skikkelig eventyrstemning! Likar den duse stemningen som set i gang fantasien, og dei blå vakre fargetonane, ein spennande verden! Lykke til med prosjektet.

  10. Låter spännande detta och vilken spännande bild du bjuder på! -Lycka till!
    Morgan

  11. Jätte läckert verkligen en magisk bild. Får verkligen fantasin att gå i spinn…

    /Christer K

  12. Fantastiska färger o komposition , magi när den är som bäst !

  13. Vilken härlig bild i blå toner. Gillar jag jättemycket. Vilket spännande projekt, det ska jag följa med spänning.

  14. For en visuell opplevelse!

Kommentera

 
