Rörigt värre

Om någon mot all förmodan hann läsa den förra texten till denna bild angående mina nätverksproblem, så är de lösta nu!

De löste sig simsalabim genom att datorn fick blå skärm och jag startade upp den i felsäkert läge. När jag sedan startade om datorn normalt kom jag plötsligt ut på nätet igen! Nästan en vecka utan internetkontakt… Det innebär att jag har ca en miljon spam att gå igenom! Rörigt värre… Jag blir galen av datatrassel! Slutet gott allting gott, kan man i alla fall säga!

En skön röra från Åland.

~ av ÅsaV på 30 augusti 2012.

6 svar to “Rörigt värre”

  1. Deilig bilde med utrolig behagelige farger! Liker det lette uttrykket, og bevegelsen som nesten er som en sommerflørt. Det veier opp mot datatrøbbel som helt klart er en kjedelig ting..

  2. En riktigt skön sommarkänsla i denna bild trots att vi går mot höst. Vilket härligt ljus och rörelse!
    Skönt att det löste sig med dina dataproblem.🙂

  3. En skön röra med varma mustiga färger. Visst är det trist när datorerna börjar krångla. Det är alltid min stora skräck. Skönt att det började fungera igen i varje fall.

    Vill passa på att önska dig en trevlig helg!

  4. Värdelöst med datatrassel, dock har jag personligen inte haft några sedan jag gick över till mac ..ta i trä🙂
    Fantastisk bild, vilket ljus!

    /Henrik

  5. Den här bilden berör mig mycket, den är helt underbar!
    En av dom vackraste bilderna jag sett på mycket länge….
    Morgan

  6. Herlige fargar og rett og slett eit behageleg bilde🙂

Kommentera

 
