Finn ett fel!

Jag får en känsla av att något saknas på denna bild… vad 17 kan det vara???

Det är sådant som händer om man skakar för mycket på huvudet för att vifta bort flugor…🙂

OBS! Omanipulerat!

~ av ÅsaV på 27 juli 2012.

10 svar to “Finn ett fel!”

  1. Oj då, så det kan bli. Bäst man aktar sig … jag viftar hej vilt med händerna för att mota bort myggen.

    Du har roligt med nya kameran ser jag🙂

    • Här i Uppsala har vi inte så mycket mygg, men på Åland där jag nyss var… herregud vilken terror! Man blev nästan galen på kuppen!🙂

      Jag har roligt med båda mina kameror – både den gamla och den nya! Mitt 10-22 funkar ju bara tillsammans med den gamla…

  2. :))) man blir glad. Rolig bild.

  3. Hahaha, så häftigt fångat :o)

    Ja, ibland blir man aningen suspekt när man kollar igenom sina bilder, små detaljer som man inte vet va dom är eller som här, ett öra som försvunnit :o)

    En härlig bild är det iaf!

    Hoppas du har en underbar sommar, Åsa – var rädd om dig och fota som just du kan!

    • Hehe… ja, på bilden före den här såg den helt normal ut. Men på bilden efter denna var huvudet en enda snurrande boll när den viftade bort flugor som bäst.

      Sommaren har verkligen varit underbar… men nu är den slut och jag är tillbaka i selen igen… jobbade första dagen i går.

  4. Hehehe..herlig fanget, Åsa😀

  5. Hehe, riktigt kul bild! Ser nästan ut som du photoshoppat bort örat, men varför göra det liksom😉 Kul bild!

    /Niklas

    • Hehe… håller med! Jag tycker själv att det ser ut som jag varit där och klonat bort det ena örat och försökt, men misslyckats med bortkloningen av det andra! Skumt så det kan bli, eller hur?🙂

  6. Haha läcker bild, kul när man kan överraska sig själv och andra för den delen också. Tänk vad lite öronviftande kontra slutartid kan göra, live kloning😉
    En bild som får en att undra…

    /Christer K

Kommentera

 
