Gammal kärlek rostar aldrig…

Jag har alltid älskat abstrakta bilder. Och jag måste erkänna – min personliga favorit bland bilderna från fjällen blev just denna abstrakta rostbild. När jag tröttnat på att fotografera forsande älvar med långa slutartider, så började jag istället att koncentrera mig på stängslet på bron som gick över älven…🙂

 

~ av ÅsaV på 17 juli 2012.

4 svar to “Gammal kärlek rostar aldrig…”

  1. Du har öga för detaljer. Ett konstverk skapar du av nästan ingenting. Då är man fotograf! Snyggt Åsa.

  2. Läckert som attan, Åsa!!

    Vet du vad jag trodde det var först? Jo, en sådan där stor kaktus som var lite skadad i sidorna ( det röda).

    Häftigt minsann🙂

  3. Tack snälla Mats & Tammyi!🙂

  4. Oooh, det här är verkligen en läcker bild. Vilken snygg grön nyans och vilket snyggt mönster med linjerna, ”bubblorna” och det rostiga inslaget. ”Stängslet på bron” låter som en snygg titel på en bild och får mig att tänka på en av mina favoritfilmer ”Broarna i Madison County” (var inte det en film du brukar sova gott till eller ?)

    Har också tittat igenom dina andra härliga Dala-bilder. Dalarna är ett härligt landskap, vi har varit där ett par dagar också. Men det blev inte så många bilder, mest matlagning tillsammans med goda vänner. Trevligt det också.

    Ha nu en fortsatt skön semester🙂

Kommentera

 
