Mot nya mål…

Några dagar av funderande kommer nog att göra mig sååå mycket fattigare… utan kamera kan man ju inte låta bli att kika på vad som finns på G för tillfället. Och jag är helt såld! Jag MÅSTE bara ha mina drömmars kamerahus… alla canonister kan nog gissa vad jag suktar efter? En möjlighet till multiexponeringar, fantastiska iso-egenskaper och ett autofokus utöver det vanliga, filmning i HD m.m. m.m. Min kära sambo tycker dessutom att det är en helt brilliant idé…Hans enda krav är att jag ser till att besöka en kiropraktor för min rygg, vilket jag dragit på i evigheter… och det kan man väl ställa upp på!🙂

 

~ av ÅsaV på 18 juni 2012.

7 svar to “Mot nya mål…”

  1. Jag gissar att det handlar om en 5d mark3. Ja en drömkamera helt klart även för mig som har tvåan men multiexponeringar, hdr etc lockar. Riktigt härliga fågelbilder du visar! Hoppas du fåe många fina fotostunder med nya kameran.

  2. Hej Åke! Vad bra du gissade! Nu är jag i väntans tider inför att storken ska komma med min nya ”baby”…🙂

  3. Hej Åsa

    Åååh, så längesedan jag såg dina bilder, och så hitta jag nu dom via Ullas fina sajt!

    Som vanligt blir man djupt imponerad av allt fint du fångar!

    Hoppas du ordnar en kamera om din andra inte finns mer, för du kan fånga magiska stunder!

    Mvh Tammy

    • Hej Tammy!
      Åh, vad jättekul att se dig här! Och vilket märkligt sammanträffande… för jag upptäckte just din FOTO-blogg när jag hade några minuter över på jobbet igår!!! Hur sannolikt är det??? Och jag förlorade mig verkligen helt i alla dina fantastiska bilder… Jag måste leta upp bloggen igen, så att jag kan lägga in en länk härifrån!

  4. Ååååh så roligt. Vilken härlig väntan🙂

    Önskar dig och Göran en riktigt fin midsommar!

    Kram Anita

    • Väntan är slut! Nedkomsten gick bra och manualen bläddras för tillfället friskt i! Nu ska den för övrigt ut och luftas en liten stund! Trevlig midsommar!

  5. Neeeej, är det sant? Så sjukt kul och som du säger, – vilket sammanträffande! Får jag lägga in din länk på min hemsida? Jag gör det, Åsa- så jag inte blir av med dig igen!

    och tack snälla du för dina så vänliga ord, värmer massor!

Kommentera

 
