När himlen brinner…

…och dovhjortarna visar sig från sin bästa sida. Då är man tacksam att man fick vara med!

~ av ÅsaV på 21 maj 2012.

8 svar to “När himlen brinner…”

  1. Hej! Kul att se nya bilder från dig! Gillar verkligen denna bild och även övriga djurbilder. Färg och form väcker nyfikenhet och fångar intresset hos mig! Bra jobbat!🙂

    • Hej Åke! Kul att se dig här! Det lustiga med denna bild är att jag inte dragit i kurvorna alls – utan den blev så här färgsprakande från början. Jag har märkt att har man kamerans färginställning inställd på ”landskap”, så blir färgerna kraftfullare.

  2. Utruleg fin stemning, Åsa🙂
    Slike øyeblikk er store for ei lita sjel😉

    • Tack! Särskilt för min lilla själ!🙂 Jag njöt i fulla drag… och många bilder blev det….

  3. Så himla snygg bild! Fantastiskt med de svarta siluetterna mot den brinnande bakgrunden. Ser att ni varit på Öland. Vilka magiska bilder du fått med dig hem. Jag måste bara försöka ta mig dit i maj något år då orkidéerna blommar på Alvaret.

    • Tyvärr blåste det rätt bra när vi var där, så vi skippade allt vad blomsterfoto hette… men nästa vår kanske…🙂

  4. Så himla bra Åsa! Och du får inte lägga ner bloggen!!! Aldrig funderat på att söka in till /N ?
    /mats

    • Tack, snälla! Men jag vet inte om jag skulle passa in där… deras motto är helt enligt min egen övertygelse. Men jag är nog inte tillräckligt driftig för att leva upp till kraven gällande publiceringar och föreläsningar…

Kommentera

 
