Hej!

Tänkte bara att jag skulle kika in här lite… det var ju ett tag sedan sist. Vintern har varit så lång, och jag har varit så väldigt trött. Krafterna har bara räckt till att klara av vardagen… och det här med foto har fått ligga på is ett tag. Men nu finns det ju faktiskt hopp om livet igen! Ljuset är på väg tillbaka, likaså mina krafter…  Hoppas att ni alla mår bra! Det ska bli kul att kolla in era härliga bildsidor igen!

~ av ÅsaV på 25 mars 2011.

12 svar to “Hej!”

  1. Vilken härlig bild du bjuder på här i ditt första inlägg på ett tag! Man får ta saker som de kommer och låta inspirationen styra i sitt fotograferande. Det tror jag är nyttigt! Välkommen tillbaka får man väl säga då.🙂

  2. Välkommen tillbaka :0)

  3. Välkommen åter🙂
    Saknat dina bilder! Den här är bara för bra.

    /Mats

  4. Läcker bild!
    Känner igen mig lite i din beskrivning. Är sjuk mest hela tiden tycker jag. Nu, feber och halsont. Den stränga vintern har tagit kraft från både djur, fåglar och människor.

    Välkommen tillbaka 🙂

    /Niklas

    • Tack! Ja,vintern har verkligen tagit på krafterna hos alla… hoppas att du kryar på dig snart!

  5. Så roligt att se dig igen Åsa. Tack för besöket på min blogg. Jag blev så glad att höra ifrån dig. När det gäller kamerabyte så har jag inte bestämt mig för vad ännu, bara att jag vill investera i en ny.

    Visst är det väl skönt att våren äntligen verkar vara på väg. Men du ska se så mycket snö vi har kvar i trädgården. Där känns våren väldigt långt borta. Men bara värmen och solen kommer så …

    Ha nu en riktigt skön helg! Hoppas att du snart får komma ut med kameran.

    Kram Anita

    • Våran lilla trädgårdsplätt är helt snöfri nu! Både snödroppar och krokusar blommar för fullt. Det gäller att ha rätt läge! Grannarna mitt emot har fortfarande snö!

  6. Dette er et nydelig bilde, Åsa. Nydelig!

Kommentera

 
